Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2008 01:05 - Конете-една необикновенна история
Автор: villa Категория: Туризъм   
Прочетен: 7085 Коментари: 4 Гласове:
0



Стоях край стария дъб и отсичах последните парчета от неговата същност. Каква символика. Самота и тъга, примесени в едно парче по парче част и от моята душа. „Тя отдавна не е такава каквато беше" - помислих си.

Кората на дървото се попи по брадвата и ме накара да се почувствам така, сякаш обелях себе си. Наистина дървото беше старо, а и градината и гората, която обитаваше, се водеше фамилна собственост, и все пак не можеше да има вина за така сплетените низ от събития. Дори това, че бях сред природата, не залепи раздвояващата ми се същност. Бях щастлив, че красивите спомени, прекарани с моя „Ягодов сладкиш", насищат съзнанието с положителност. Бях нещастен, че вече ги няма. Спомних си усмивката й, и не беше трудно в зелената гора - тук всичко беше прозрачно чисто, истинско и лесно за възприятие. Спомних си и магическите моменти, прекарани заедно, пришпорили конете и състезавайки се в галоп, като малки деца, обичайки се истински. Очакващи всяка среща с по-голямо нетърпение от Коледа... беше вълшебно! Минавахме през безброй реки и спирахме да се облеем, безброй скали, на които се катерихме. Винаги заедно. Така  беше редно, така се чувствах възвисен и човек, изпълнен с гордост.  Дали не бяхме докоснати от  бог тогава? Всичко, включително и пейзажите, се подреждаха според нашето настроение. Дори когато беше мрачно... седяхме заедно в покоите на горската хармония. Птица запя в някакво дърво наблизо и аз погледнах криволичещата пътека, оттам дойде песента й. Когато отново се обърнах, усетих устните и да залепят в моите, божествена хармония. Беше истинско, поне така смятах. Как бих могъл да предвидя какво ще стане? Винаги е лесно да мислиш в последствие. Бях забравен и се видях просяк, молещ се за всяка нейна дума или милувка. По-точно се видях сънник - кошмарите на които го давят като кученца в тежко вино...;

image



От тогава съм още по самотен и единственото нещото доставящо ми позитивни емоции,това е ездата.Хубавото за мен е че много от моите приятели са великолепни жокеи и това неимуверно ме кара да продължавам,тикан от амбиций.Най важното нещо е да имате достъп до подходящо място сред природата,тогава нищо не може да ви спре да обучавате вашия кон.Това се научавае първо,бяха добри времена.Конете наистина притежаваха необикновенна оренда,караща те да забравиш за негативизма на злокобния живот...те възбуждат в духа нещо странно,което не мога да обястня.

image



Тагове:   Необикновенна,


Гласувай:
0



1. miaa - Конете са най-красивите животни. . ...
18.11.2008 01:18
Конете са най-красивите животни...аз ги обожавам... те олицетворяват свободата, волността,неподражаемия дух на живота.
цитирай
2. villa - Да Мария,така е!
19.11.2008 00:18
Лошото е че нямам напоследак време а и проблемите в душата тежат като ремък в коприна
цитирай
3. анонимен - обожавам ги
20.01.2009 11:49
аз като порасна ке си направя ферма на 12 съм но ходя на езда браво марияяя ти сщо ги обичаш
цитирай
4. villa - Ей това за фермата си го взел от мен. . ...
02.03.2009 14:55
Ей това за фермата си го взел от мен...и аз така :)
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930